Idag är en sån dag då jag önskar jag hade ett badkar.

Det är höst. Och jag känner mig lite sådär, trött. Höst. Blä. Men tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder från min och mammas lilla tripp till Denmark.


Vårt hotell, på Rådhusplatsen precis innan ströget börjar. Scandic palace hotell. Jag rekommenderar.


Baren.


Lampan i lobbyn. Allting var väldigt fint och både jag och mamma njöt.




Vi gick längst ströget. Men sjuka som vi båda var blev vi snabbt trötta och satte oss för ett glas vin.




Efter en ny klänning, lite smycken, ett par strumpbyxor tog vi oss tillbaka till hotellet för att vila/fixa oss för middag.




En jättestor spegel, där man kunde sitta och göra sig i ordning, mm!


Vi åkte cykeltaxi ner till Nyhavn och åt en god grillbuffé.




Taxi tillbaka till hotellet, in på seven eleven och köpte lite gott, sen mös vi i sängarna och pratade strunt tills vi somnade.


Going home. Fast jag glömde ju nästan det bästa. Hotellfrukosten var F A N T A S T I S K. Jag åt tills jag sprack, sen åt jag lite till. Sen åt jag nästan inte mer den dagen. jag älskar hotellfruskost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0