när hela halsen svullnar

Vaknar torsdag morgon och hela halsen har svullnat. Halsfluss får jag veta någon timme senare, tio dagars antibiotika. Jippi!
Tur är det att antibiotikan börjar verka snabbt. I natt har jag i alla fall fått sova, och jag känner mig lite piggare. Halsen är lika svullen, men jag kan äta och smärtan är inte så farlig längre. Skönt, jag var orolig, eftersom jag och mamma bokat in oss på hotell i Danmark denna helgen, så vill eller kan man ju inte vara sjuk! Dessutom utan avbokningsskydd. Tur att vi bokade in något så avslappnande och lugnt i alla fall.
Nu ska jag krypa tillbaka till sängen...även om jag har så ont i kroppen av allt liggande.

BLÄÄÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0