Onsdagsölen

Igår gick jag ner till Möllan för att träffa ett gäng människor för lite onsdagsöl. Härlig kväll, mycket skratt och prat, det gillas! Himla mysigt nu faktiskt att gå i Malmö på kvällen. Med alla julljus överallt.

Har ändå hänt ganska mycket dessa dagarna efter eller innan jobb. Träffat Sanna i söndags och åkte ner till västrahamnen. Träffade Sharon och bakade lussekatter i måndags. Har träffat Mange och alex x2 och igår Möllan. Fin vecka helt enkelt:)
Idag jobbar jag kväll, och det var underbart skönt med sovmorgon. Förutom att Skrutten har stört sig hela morgonen, tuggat på mitt hår, skulle gå över mitt ansikte men råkar trampa mig mitt i fejset, och varit allmänt busig. Och nu när jag är vaken sover den jäveln. Kattskräll :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0