Kom till skott Johanna!

Jag är sjukt seg, ligger i sängen och bara slöar. Har i och för sig tvättat, och det var jobbigt att springa åtta gånger upp och ner, fyra och en halv våning. Så tänker nog ligga kvar här i stora sköna sängen tills Nicklas kommer hem. Sen blir det veterinären. Ångest om något. Dom vet hur man kan sluka pengar! Vi tror att skrutten är allergisk för han kliar sig extremt mycket, så det är lika bra att kolla upp det. Inte ska min bebis lida.



Har nu två lediga dagar framför mig, alltid lika skönt! Dock är det min jobbhelg, inte lika kul. Men det går snabbt, speciellt nu när det är lönehelg dessutom. Full fart är alltid roligt.
Ska antagligen ha Twiligt maraton imorogn med Alex, eftersom jag inte har sett någon av de där filmerna och alla reagerar på samma sätt. VA?!
Jag vet inte, är inte så intresserad av den här vampyrhajpen. Känns för mycket. Så vi får se, jag kanske älskar dem och blir lika patetisk som alla andra:)
Ska slöa vidare nu, ha en härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0