Nu kan den få komma!


Tror nog inte bara det är jag som börjar få lite julmys känslor. Hela veckan har vi byggt upp jul på jobb och bara det sätter igång känslorna inför julen. Baka pepparkakakor, göra pepparkakashus, lussekatter, apelsin och nejlikor, gran och julstjärnor. Åhh! Dessutom är det förstagången jag ska julpynta min alldeles egna lägenhet, och det ska bli hur kul som helst. Men det kommer antagligen inte att kännas som vanligt, det är ju hemma hos mamma och pappa, där jag måste tvinga in en gran och tvinga pappa att göra pepparkakshus, för det är tradition att vi ska göra det tillsammans! Då taket glider av och väggen där dörren sitter hanmar upp och ner. Får nog försöka få hit honom och göra det här istället.
Vad jag ville få sagt är att jag tycker första advent kan komma nu, och trots att den mest ställer till det, så kan faktiskt även snön få komma.

Dags att hämta upp mina kära vän mange (han blir ju så tjurig om jag kommer för sent)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0