Pictures

Lite bilder från den gångna veckan.
Tänka sig att iswap kan vara så himla kul :)

Igår var vi och kalasade hos mamma och pappa, träffade alla syskonen och syskonbarnen, morfar och min faster. Vi träffas inte så ofta, så det var mycket trevligt. God mat, just dance på Wii med barnen, svettig blev man ska jag få tala om.
Idag har jag träffat Mange, sen var jag och Nicklas på fyndbörsen i Malmö, öh vilket ställe alltså. Som en utlänsk bazar, sjukt mycket folk! I källaren ligger där en antik/möbelloppis, fanns en hel del saker och där är dessutom väldigt billigt, värt att åka till lite då och då!
Just för stunden ligger vi alla tre, jac Nicklas och skrutten i soffan och myser under vår nya mysiga pläd. Gos!
Ha en trevlig söndagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0