En helt vanlig tisdag om en helg i kärlek




Bilder från i måndags när vi skulle ut och svira lite. Lugn härlig kväll, som var lika trevlig som det alltid är när man är ute med Rickard! Denna veckan är lugna veckan för min del. Trots att det händer en del, är det inte mycket jobb men däremot händer det roliga saker. Jag ska på bröllop på lördag, och jag är väldigt förtjust i sånna tillställningar, speciellt eftersom det är i kärlekens tecken. Fint!

Något som inte är så fint är att en  härlig finne också vill med på bröllop, och pajar hela fejset genomatt placera sig mitt på min bulliga kind. Håller tummarna för att den drar sig tillbaka. För det ingår inte i denna ljuva kärlek, snarare hat.

Snart ska jag till Ikea. Hitta gardiner till min balkong och titta runt. Jag tycker faktiskt att vädret tillåter det idag. 

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0