Handywoman!

Jag är hemskt duktig! Jag har precis fått ihop ett Birkeland nattduksbord alldeles själv och står nu fint bredvid sängen. Ett till ska meckas med, men det får bli imorgon, för nu är jag trött. Imorgon ska jag även få upp nya gardiner i vardagsrummet, och hinna njuta på min fina balkong som även den fått gardiner och ser så mysig ut. Där ute fattas bara lite lyktor, bänk och kuddar sen är den perfekt! Så roligt det är med inredning, och när man får den där åh-nöjd-det-är-mysigt-och-fint-känslan.
Har hunnit vara på Ikea två gånger idag, så typiskt när man tänker, hm, det räcker med en, så kommer man hem och märker att man måste ha två.

Ska se om jag kan få upp lite bilder på mina förnyelser.

Jag känner mig nöjd för idag, och hoppas på regn imorgon så man kan pyssla med gott samvete.
Ha en härlig onsdagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0