xoxo

Efter snö och slask kommer det solsken? Jaa, inte alltid kanske, men idag var det ju faktiskt så, lite från och till i alla fall. Idag har jag spenderat tid med min pappa, sen har jag faktiskt lagt mig i ett solarium för att få fram lite fräknar. Kände att mitt hopp började sina när de förbaskade flingorna plötsligt dök upp bland alla påskliljor och knoppar på buskarna. Nu ska det vara vår och där med basta! Lite solsken räckte inte för at väga upp all bitterhet efter snön.
Resten av dagen har jag spenderat framför datorn och umgåts med Chuck Bass, Blair och andra från serien Gossip girl. En välförtjänt dag på soffan helt klart! Veckan som ligger framför mig är busy, det är påsk, det kommer vara full fart på jobbet, Mr stockholm kommer på påskbesök, och bilen ska besiktias, och ja massa annat, behöver jag säga mer. Blir ju trött av tanken :)
Därför tänkte jag nu slänga mig i den underbara sängen och samla energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0