Den där perioden i livet..

Nu tänker jag bjuda lite på mig själv i olika åldrar. Jag menar, inte hade man så bra koll på saker och ting under de där tidiga tonåren. Man var smått förvirrad, men levde livet fullt ut ändå.
 
 
 
2004, mindre söt, ännu mindre söt lugg?
 
 

2005, min 15 års fest. (denna bilden får mig att skratta varje gång)


2006, 16 år och de minsta flätorna i världen.
 
2006/2007, nyårsfina....?
 
 
2008, 18års fest.
 
2009, Studenten.
 
Kul att man kan se så stor skillnad från år till år.
 
Nu ska jag ta fram mina klippskills och frisera min käre mor. Det har varit en dag med många saker att bocka av på "att-göra-listan" men nu börjar det lika något. Senare ikväll ska jag till arlöv och träffa fina Nathalie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0