“Every great love starts with a great story...”

Det är en sån dag idag, då jag egentligen skulle vilja ligga nerbäddad i soffan och dränka mig i filmer, riktigt fina kärleksfilmer. Bli varm i hjärtat och bli sådär tramsigt berörd. Se Ps. I love you, Dirty dancing, remember me, lucky one och så klart den bästa av dem bästa The Notebook. Satt och läste lite Quotes som Allie och Noah säger i filmen och fick rysningar av att bara läsa dem. Den är så fin. 


 
Noah: It's not about following your heart and it's not about keeping your promises. It's about security.
 
 
Men istället ska jag göra en massa ärenden, och jag ska pallra min röv till gymmet, jag ska fortsätta mitt påbörjade projekt i köket och jag ska hinna med de där vanliga viktiga sakerna som att äta middag och plocka ur diskmaskinen.
Typsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0