Regn, rusk och jättetjocka moln!

Ännu en dag med tråkigt väder, och jag har semester fortfarande och det känns himla gött ändå. Jag går typ i en dvala och är nog tröttare än någonsin för att jag är så utvilad haha.
Samtidgt som jag vill ligga och pressa på stranden och försöka få tillbaka den lilla solbränna jag lyckades få i turkiet så känns det som om att det inte spelar någon större roll, för jag kan ju inte bli brun haha! Och här hemma får jag ändå gjort en hel del vettiga saker utan att pengarna spenderas. Igår fick sig badrumsskåpet en rensning och städning, samt skafferiet efter att ha hittat tyå fyra äckliga baggar. Höll på att kräkas och drog ut allt, slängde allt öppnat, körde med radar gånger två och diska, dammsög körde med rengöringsmedel gånger två. Så nu är dem utplånade! HA! Men skafferiet är ganska tomt, men har frontat fram varorna så att det ser lite bättre ut. (okej, nu har jag nog varit i från jobb lite väl länge om jag börjar fronta hemma) Jisses!
Så vilket skåp/garderob ska få sig en omgång idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0