Day off

Idag är det fredag! Härligt för många, med en massa kul planer inför kommande helg. Själv ska jag jobba hela helgen, och dessutom åker min fina vän Sarah bort från mig och Sverige tillsammans med sin sambo för att upptäcka världen i över tre månader. Därför ska jag hinna träffa henne idag, äta en sista måltid med dem, vilket skulle bli köttbullar. Gott! Just nu är mina kära far här och hjälper mig med lite nödvändiga saker, och dessutom tvättar jag. Ganska effektiva måste jag säga.
Igår lekte jag med Nathalie och vi lagade god mat (samma mat som jag levt på hela veckan, haha! ) Åt cheezcruncherz tittade på Allt för min syster och pratade strunt.

Nu måste jag knata ner till tvättmaskinerna och även bort till Ica och hämta min foundation som kom med posten igår.

Den är sjukt bra, täcker precis lagom och gör att man får slät och fin hy utan att det känns tjockt eller kakigt på något vis! Hojta om ni vill testa en för då kan ni köpa genom mig på Oriflame :)

Kommentarer
Postat av: Qu

Vad kostar den Johanna? :)

2012-02-03 @ 12:21:07
Postat av: johanna

Den kostar 160 kronor. Bra pris tycker ja, den är verkligen knööfull med foundation :)

2012-02-06 @ 10:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0