Ett tecken på att jag börjar bli gammal..

Ska man inte kunna dricka ordentligt en lördagskväll med vodka och tequila utan att få dödens bakfylla i TVÅ dagar. Jag är faktiskt bara 21, jag borde ju vara i mitt esse!
Men jag kom iväg på loppisen i alla fall i söndags, trots att jag såg ut som ett lik och var gnällig som en trotsig fyraåring. Jag hittade en fin guldig ram som ska komma att bli en spegel så den befinner sig i Veberöd och får visas någon annan gång. Sen köpte jag två ljusstakar i silver, allt för 40:-, lyckat! Men det var nog den mest plågsamma loppisen någonsin. På kvällen blev det såklart pizza och sen favoritfilmen som jag aldrig kommer tröttna på, The notebook.
Nu har jag precis ätit god currygryta med kyckling och massa mums. (broccoli och sånt såklart!) är människa igen och fläker ut mig på soffan. Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0