I mitt nya sovrum

Inspiration tack! Jag måste ju ha lite saker på väggarna och är himla sugen på en tavelvägg, Har kollar i massa tidningar och på internet, hjälp vilken djungel. Samtidigt som det inte får bli för mycket så det tar bort fokus från min fina tapet.

Gillar detta starkt, men det är något som kan komma att passa i mitt framtida vardagsrum eller något annat fint rum. Detta är lite väl hårt och blir en för stor kontrast mot det lantiga. Men det är i alla fall inspirerande.







Ganska mycket, och hade nog tyckt det va stökigt att bo så. Men det är ju väldigt fint.



Ah, det finns ju så mycket! Fast det som förvirrar mig mest är nog ändå vad för foton eller bilder jag vill ha i ramarna. Vissa ramar talar ju för sig själv. Detta blir något att grubbla på.

Kommentarer
Postat av: dra

Jag tor det hade varit jattefint med loppis guldramar som ar tunna i olika storlekar till din nya jattefina tapet! PUSS saknar dig. blir glad att du skriver sa mkt pa din blogg! Da har jag koll pa er!

2012-02-07 @ 04:58:42
Postat av: Malin

God morgon!



Såg du programmet 30 grader i februari igår kväll? Vad tyckte du?



Fint med bilder i ramar. Men jag tycker man ska hålla sej till ungefär samma färger på ramarna man sätter upp nära varann. Hade väggarna fulla med barnbilder när de var små, men nu är det mer rent.



/ Malin

malinedlund.blogg.se

2012-02-07 @ 06:45:48
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Birta

fint :D bloglovinbyte ?

kram !

2012-02-07 @ 07:30:36
URL: http://birta.blogg.se/
Postat av: Sari

Fin inspiration!

2012-02-09 @ 17:05:24
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0