I wanna hear you say, you give me something to die for

Har ni sett Elsas värld? Började kolla, kändes lite löjligt, men jag gav det en chans och är fast! Det är underhållande korta avsnitt och Ellen Bergström är ju bara för söt! Desutom är det The sounds som intro vilket gör att Something to die for spelas för fullt just nu eller den spelades redan mycket på min spotify efter konserten, dom är ju bara så bra!

Idag har varit en halvskum dag. Har varit hemskt yr och tappat balansen från och till, i morse så extremt att jag höll på att trilla om kull. Kändes som om jag var sjukt bakis utan att ha druckit en droppe dagen innan. Märkligt!
Nu känns det däremot bättre så det var nog bara en tillfällig grej.
Nu säger Jag och Skrutten godnatt!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0