Medan snön yr utanför, håller jag mig inomhus och underhåller mig med mig.









Om man inte har någon annan inspiration att fota så fotograferar jag mig själv. Hoppas ni inte tycker att jag är allt för självgod, haha! Egobilder är ju trots att en liten hobby.
I eftermiddag ska jag hem till Nathalie och träffa hennes lilla Vovvebebis Mella, himla mys! Tills dess ska jag fokusera lite till på mig själv, jag har ju faktiskt semster!

Just ja! Höll på att glömma, för er som är intresserade och är loppis sugna, så är det loppis i Staffanstorp på söndag! Jag ska självklart dit och spana ramar, och något annat fint som kan tänkas höra hemma i min lägenhet.  Även fast det snöar utanför och vi är mitt i februari månad fick jag faktiskt ett litet hopp om vår när jag såg skylten igår på väg till jobbet. Håller tummarna för att där finns massa fina saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0