Vi säger godnatt och håller tummarna för en hostfri morgondag!

Vet ni vad som är lite sorgligt. Det är att bo själv när man är sjuk. Första gången jag upplever detta, usch säger jag bara. Man har ingen att vara ynklig för som tycker synd om, och fixar te. Någon som köper något gott eller kanske en tidning för att muntra upp. Ingen som bäddar ner med kuddar och täcke (sådär mysigt som egentligen bara mamma kan göra) inte ens skrutten visar medlidande för att jag är gnällig han bara tittar på mig lite bitchigt och sover vidare, schyst faktiskt! Jag är allmänt gnällig och nu fick ni läsa om detta eftersom jag inte fått klaga av mig tillräckligt. Tack och Godnatt, nu tar jag denna dagens sista sup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0