Disney on ice

Hela denna fredagen har varit hemskt bra. Har varit på Ikea, och svågertorp i övrigt och kikat runt. (för en gångsskull stod jag emot allt som jag kanske kan behöva eller egentligen inte behöver men det är ju från ikea och kan vara bra att ha saker..duktigt tycker jag!) Haft det hur bra som helst med trevligt sällskap. Sen fortsatte denna mysfredag med att Jag och Julia gick på Mc Donalds, sen köpte vi chips, godis, popcorn och cola som vi sen hade med oss till arenan. Måste ju säga att D.o.i, var sjukt sevärt! Glömde tråkigt nog kameran hemma och blev inte så bra bilder på mobilen så vi får nöja oss med dessa.
Nu ska jag slänga mig i sängen och sova som en, tja.. Klubbad oxe kanske. Ska bli sjukt skönt! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0