Free fuck

För kanske ett, möjligtvis två år sedan fick jag frågan om vilken känd man som jag skulle vilja ha som free fuck. Jag velade och kunde inte bestämma mig. Men NU, Ryan Gosling, åh satan. Han är med i min favorit film av alla filmer någonsin. The notebook. (Kanske inte världens snyggaste där, men idag efter en mys dag som heter duga med två fina tjejer, Sanna och Sarah, så låg jag och Sanna i sängen och såg Ps. I love you. Där en annan het het het man är med, Gerard Butler.) Så såg vi crazy, stupid, love där efter.Jag är lite smått såld. Alltså. jag har nu kommit fram till att denna snygge man är mitt free fuck. MEN, Gerard Butler, jag kan nog vänsterprassla lite med dig. tror jag. Men enligt min chef är detta totalt förbjudet inom free fuck(ing?) och om jag tänker så får jag inte vara med. Kan man inte bara köra varannan vecka?  





just ja, sarah färgade mitt hår idag också. Det blev väldigt mörkt, men det är en toning, och ja, jag är nöjd :)

Med detta überviktiga sagt så kan jag även berätta att idag har jag inandlat ett matbord för 400 riksdaler. Jag och Sanna frågade oss när vi kämpade som djur för att få in det i min bil, var sjutton männen är när man behöver dem? (kan ju poängtera att det ösregnade och var askallt, och snubben jag köpte det av var nerd och vågade väl inte blöta ner sin fina pullover och stod fint och tittade på i dörröppningen) Men efter allt slit och när jag väl fått ihop bordet så insåg jag att man klarar faktiskt det mesta själv. Duktiga tjejer!

Nu är det dags för mig och skrutten att hoppa i säng, om vi kan få någon ro i detta blåsväder. För imorgon kommer den äldre versionen Möller hit och jag ska grovstäda och tvätta, rensa i alla garderober och verkligen få det så fint som det bara går. Det har jag velat göra i så många dagar nu men har jobbat alldeles för mycket för att hinna med. Så tro det eller ej, men jag är sjukt peppad på städning!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0