Kap!

Var snabbt inom Granit på Nova igår, skulle köpa en kalender. Kommer in och dör nästan när jag ser deras sjuke-rea. Kalender 1:-, EN KRONA! Stora glasskålar 19:- och höga burkar 19:-. Trodde det var ett skämt först men det var på riktigt. Sjukt nöjd traskar jag fram till kassan och betalar 77 kronor för hela kittet och snackar omkull kassörskan totalt. Älskar att fynda, man blir ju helt lyrisk efteråt!
Igår kom även den första snön.. Vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Det var ju fint när flingorna föll, men fy så blaskigt nu på morgonen. Usch! Tur jag dragit på mig halsduk och pannband och grejer!
Idag ska jag och Julia på Disney on ice! Ska bli himla mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0