Mange häng och Åhléns besök

Igår när jag kommit hem lekte jag med min käre vän Mange. Vi var nere på Åhléns för han skulle lämna tillbaka en grej. Jag strosade runt och hittade alldeles för många fina saker till lägenheten. Både på rea och ordinarie. Det klia i fingrarna kan jag lova! Hade nog kunnat skriva en lång önskelista men det är ju allt för långt kvar tills det är min födelsedag!

För en gångs skull vaknar jag tidigt när jag börjar jobba sent. Såå skönt! Tänkte gå ner och sola, inte för att bli brun utan för att få fram lite fräknar, jag saknar dem väldigt mycket i detta rusk! Kan våren komma nu? Eller sommaren. Att ligga med lockigt hår av allt saltvatten och få fina fräknar och blekt hår. Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0