Minnen, fina fina minnen!

Har kollat igenom min gamla bilddagbok, här! Fina minnen och jag älskar att kunna gå tillbaka till det. Så hittar jag denna texten under en bild. måhh. Fint.

A long time ago
. Jag saknar min Sandra. Det röda huset, studsmattan. Alla de goda bären, och när vi lekte utomjordingar på komposten. När vi lekte Pippi Långstrump på gungorna och den söta stegen över staketet. När vi satt och hittade på sånger på mina gungor eller när vi stod nere på gatan och rökte våra ciggisar. När vi rymde för att vi inte fick hyra film och sa att vi aldrig mer skulle komma hem så vi packade en matsäck med knäckebröd. Då vi köpte godis och våran största hobby var att frästa de mindre barnen på gatan. När vi stod och dansa mot garderoben till mammas gamla 80-tals band eller när vi hade gympa i soffa i hallen. Åh , ge mig barndomen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0