Nytt utseende här..

och förhoppningsvis kommer jag till skott och fixar till utseendet här hemma med. En ledig dag utan något som helst planerat! Eller snarare, planerat för att städa, sortera, rensa (kanske ta bort mina älskade julstjärnor..vill inte!) Det behövs verkligen, och jag har bara väntat på att jag skulle få en hel dag till detta, för det tar hemskt lång tid. Jag vet inte hur ni är, men när jag ska röja så hittar jag alltid tusen andra små projekt som jag påbörjar mitt i allting och oftast slutar allt detta i ett kaos som man sen måste röja undan. Lite av charmen med att rensa?
Kom igen. En spark där bak och så är vi igång!


Gammal bild, när jag fortfarande bodde hemma och bara hade ett rum att städa. Lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0