Ute på vischan!

Vet ni vad? Idag får jag en ny bil! Den är just nu på service, men ikväll när jag kör tillbaka till storstan så kommer jag i en söt liten röd polo! Min stora volvo får stanna på landet och förhoppningsvis snart bli köpt av någon annan som ska ta hand om den. Inte illa alls. Måste faktiskt erkänna att jag är lite smått kär i den lilla röda. Den ser verkligen pytte ut och känns väldigt Johanna. Jag har tänkt på en sak. Är det försent att göra ett nyårslöfte nu? Hur som helst så har jag bestämt mig att jag ska använda min fina kamera oftare. Just nu är den mest sorlig och ligger bara hemma. Vilket är synd. Men det tråkiga är att när jag vill gå tillbaka och kolla på minnen från 2011 så finns där inte alls lika många bilder som från alla mina tidagre år med kamera. Tragiskt! Skärpning på den fronten. 2012 vill jag minnas tydligt, i minne och bild. Har dessutom fårr en dille på att måla. Mamma nämde färg och duk, och jag tänkte nääe, sånt är ju inget jag håller på med. Men sen har det växt i mig, och efter lite fundering, fy vad kul det hade varit att stå och kladda på en duk med massa härlig färg! Inte för att jag har råd att införskaffa allt som behövs, men kul hade det helt klart varit! Kanske någongång i framtiden, som ett litet mål. Har helt plötsligt en stor vilja till förändring och det känns himla härligt! Nu ska jag fika lite med mina kära föräldrar och kanske sova lite på soffan. För denna svensken är sjuk trött idag efter allt för lite sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0