Awakening

Ikväll får det bli lungt framför en film. Jag hatar skräckfilmer, men dum som man är så ser man ju det ändå. Åh! Fan, nu ska man bli rädd igen. Mår ju dåligt redan filmen börjat.
 
Innan ikväll blev det pizza. Amerikansk. Såååå gott! Annars har dagen varit ganska tråkig. Packningen blev snabbt klar, jag hade behövt städa lite efter helgen, men jag orkade inte riktigt och det var ingen panik. Städade kl. 5 på morgonen i söndags (det värsta) för var så smart och tänkte, sålänge man är full är inte alkohollukten inte jobbig som när man är bakis. Mycket klokt tänkt!
Nu ska jag göra mig en kopp te, och burra in mig i filten, miiih vågar knappt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0