Den som letar den hittar

Så nöjd! Kollade runt på din skos hemsida, slut överallt. Men så plötsligt fick jag hopp! I lödde skulle finnas ett par i min storlek, ringer dit och det stämmer, hoppar in i bilen och kör till center syd. När jag kommer in där är halva köpcentret släck och dem börjar rulla ner gallren. Min hjärna snurrar igång direkt, är det söndag idag? Nää måndag, eller? Vad är klockan? Sen tittar jag åt vänster och där är ljust och öppet. What the fuck? Full fart mot din sko! Kommer dit, släckt och dem rullar ner. NOOOO! Rusar in i butiken ändå, stöter på en tjej och hon berättar att det är strömavbrott. Efter lite prat kommer vi fram till att jag kan köpa dem om jag springer och tar ut pengar snabbt. Jag halv springer genom stället, svett.. Och tillslut fick jag mins fina rosa pumps! Mycket jobb för ett par skor, men ack så värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0