En dag som ägnas åt..

Resväskan. Jag packar för fullt här i lägenheten och hej vad det går! förutom de allra viktigaste sakerna, sånt man använder varje dag, så är jag i princip färdig. Det tackar jag min packlistan för. Däremot är jag rädd att den väger mycket, kanske inte för mycket men om man ska handla där nere så kan det nog komma att bli för tungt. Att det alltid är så svårt.
 
Som vanligt är det trist väder idag, och jag ser verkligen fram emot att få träffa solen om två dagar. Att få använda de sommarkläder man har och bikinisarna. Steka sitt vita fläsk och dricka goda drinkar. Jag hoppas bara att min förkylning håller sig tillbaka, gör allt i min makt, dricker te, halstabletter och nässpray. Förhoppningsvis blir den chockad av solen och flyr son kos!
 
 
En annan ska som är lite kul är att det var väääldigt många som tittade in på bloggen igår. Det blev hemskt många inlägg denne söndag, och mysig var den!
Nu ska jag forsätta gå igenom väska så att jag inte missat något viktigt! Hellre för mycket än för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0