Helgen och början på månaden juli!

Skrutten ligger och chillar på balkongen, tittar på folk och har det allmänt gött. Jag slåss mot godisskålen som står framför näsan och försöker tänka på det lilla nyförskaffade gymkortet som ligger i min plånbok. Det är ännu en dag med tråkigt väder, och man suckar och tänker, nääär kommer den? Sommaren, solen och värmen, det som man suktar efter hela året? Aldrig verkar det som. Juli månad och ingen sommar. Jo men visst. kul!
Så vad har jag underhållt mig med? Jag var ju och bada, hur kul som helst. Och man märker när man förbrukat sin energi och krafter när man efter timmars lek och avslutat med simmning knappt kan komma upp ur bassängen för att man är så mör i kroppen. Jag har varit i stan med min syster och hennes barn och en tjejkompis. (ganska fint väder den dagen, faktiskt!) och innan det hade jag med mig Skrutten i parken, en mycket ängslig katt i det läget som både gillar och ogillar situationen. sött! Jag har ätit god tårta på ett kalas i lördags, varit på manifestation mot våldet och minnesstund för Christoffer. Varit i stan med Mammi och sovit hos föräldrarna. Har haft mys middag med med fina flickor och pratat massa strunt och läskiga spöksaker där jag med jämna mellanrum höll för öronen. Jag har även jobbat, gått powerwalk, lekt med Mr Stockholm, varit på bio och nästan skratta ihjäl mig. Ni måste se ice age 4, så kul om man har sån humor. Efter det blev det en sväng om bästis M som hade lite partajj hemma.
 
Det har hänt en hel del saker de senaste dagarna märker jag nu, när jag läser igenom allt. Roligt! Och fler saker blir det framöver för snart är det seeemeeesteer!
 
Nä, nu ska jag avsluta denna kvällen med jordgubbar och glass! Trevlig kväll på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0