Tanter?

När jag kom innanför dörren nu ikväll hörde jag ett jäkla oväsen, och kunde sen koppla det till väääärldens asgarv från sju tanter. Mina fönster var öppna och skrattet lät så högt! Tittar ner och jodå, där sitter dem och dricker gott, med levande ljus och har hur kul som helst på uteplatsen. Mysigt tänker jag och slåt mig ner på soffan.
 
Nu, en timme senare, har dem fortfarande sjuuukt kul och skrattar lika högt, och lika mycket. Mina fönster är stängda men man hör fortfarande ett oväsen av skratt som mest låter som om det vore störiga fiskmåsar, så som dem brukar skrika vid 04.00. Mmmm, j ä t t e m y s i g t tänker jag nu. Visst ska tanterna ha kul, meen jag hatar fiskmåsar. Och jag ska sova.
 
Men jag är inte bara bitter, jag är ganska glad egentligen. Känner mig duktig eftersom jag ställde klockan ännu en morgon och gick till gymmet hyffsat tidigt, och sen bar det av till jobb där efter. Två långa dagar, med ganska långa arbetspass och jag har nog förbrukat mer energi än vad jag vanligtvis brukar, eftersom jag tränat båda dagarna. Och ändå har jag haft mer energi än någonsin. Skönt! Imorgon får det vara vilodag för då ska jag träffa två fina och äta brunch innan jobbet. Supermys!
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sarah

vacker tjej!

Svar: <3
Johanna None

2012-07-07 @ 23:46:43
URL: http://lintonsarah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0