Andra juni! (?)

Ledig helg, och ikväll får jag sällskap i lägenheten eftersom syster och hennes man ska komma hit och slagga. Jag ska träffa bästis och ha skoj. Jag småpysslar hemma med radion på i bakgrunden och jag känner mig ganska utvilad. Ska snart hoppa in i duschen och ta mig ner i stan, tänkte gå en sväng in på Zara och kolla lite.
Planeringen i stora drag, men sen får jag se vad dagen har att erbjuda.

Kan ni fatta att det är JUNI! Det är sommar förbövelen! Jisses.

Vet inte vad bilden har med detta att göra med ha en fin lördag ! :)


Kommentarer
Postat av: william

söt bild;D & fin header:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modell bilder som jag har tagit på Louise:)

2012-06-02 @ 10:35:26
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0