Firandet av en ettårig

Idag fyller min skrutt ett år! Så därför tar jag mig friheten att lägga upp en massa bilder på honom. Från att han var en liten skruttis den dagen jag hittade honom under containern på jobb och matade honom med nappflaska. Tills nu, en ståtlig ungkarl (med en liten härlig hängbuk) som är den socialaste katt jag träffat, som älskar apport och ihopknycklat papper och som springer mellan benen på alla så vi nästan slår ihjäl oss. Han ska alltid ligga på fjärrkontroller, mobiler, tangentbord eller varför inte rakt på den bärbara? Mysig är han också!
Puss på bebis!


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

du har väl inte glömt att delta i helgens sweetie? Om du har det så är det bra, annars kan du klicka på länken ochh delta! :D

http://fotokobran.se/2012/june/helgens-sweetie.html#comment

2012-06-02 @ 21:45:22
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0