Fröken midsommar

Godmorgon!
Idag är det min lediga dag, och jag har lite på schemat som ska fixas. Måste ner i stan och fixa nytt pass, för om en månad åker jag till Turkiet!! :)
ska träffa Sharon nere i stan och hitta på något, och sen i kväll ska det bli walk the line, filmen om Johnny Cash.
Imorgon ska det jobbas, sen tar jag lite semester över midsommarhelgen. najs!
Älskar midsommar, det är den bästa traditionen och har alltid massa minnen med sig. Fast mest av allt älskar jag att göra kransen, vilket är ett måste. Förra året fick den göras på bussen till firandet, men i år har jag hur mycket tid som helst att binda en.

Och på tal om fina midsommarminnen;

Något år fick jag namnet fröken midsommar av några främlingar på ett tåg. Och dem bjöd på rödvin i pappmuggar, och vi pratade hela vägen in till Malmö.

När jag var ca fem- sex år drack jag min systers cider, och inte förrän efter ett tag märks detta och det blir himla hispigt och mamma trycker i mig kakor för att bottna med något i magen.

Så vad blir det för fina minnen i år? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0