Jordgubbar, honungsmelon, färska bullar, valnötter, sallad, torkad kokos/papaya/banan mix

Har varit uppe med tuppen idag och fixat fin frukost. Sarah skulle dyka upp vid nio så det var bara att lägga på ett kol för att hinna med allt. Jag hann dammsuga, plocka undan, få på mig kläder, köra ner till willys och handla, fixa allting i ordning och precis då ringer porten. Perfekt. Sen satt vi på balkongen och åt gott en lång stund. Riktigt härligt. Snart ska jag nog hoppa in i mina löpar skor och ge mig ut på en runda. Men maten måste sjunka först. Känns lite osäkert efter en såndan brakfrukost. Lär ju få feeett mycket håll och det kommer vara jättejobbigt. =/
Vilken härlig inställning va? Haha!
Senare idag bär det av till jobbet, stängning ikväll och sen håller jag helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0