Stockholm-Hedemora-Stockholm-Malmö

Idag är det nationaldagen och jag är segare än segast! Efter att ha spenderat hela dagen igår i en bil, bokstavligen HELA dagen och kört genom halva Sverige. Hjälpt Mr Stockholm att bära saker och sovit lite dåligt på sista tiden. Så är det väl inte helt konstigt att man är trött.

Så här sitter jag och i mina pyjamasbyxor efter att ha sovit lite mitt på dagen. Tittar på One tree hill och gosar med Skrutten. Dessutom har jag bäddat med mitt nya sängsätt som jag köpte i Ullared. Så himla gulligt är det! Jag bara älskar sängsätt, lite konstig grej att gilla men så är det. Men nu får jag hoppa in i duschen för sen ska jag börja med middagen innan den nyblivna Malmöiten kommer hit och ska käka med mig.
Senare blir det nog en onsdagsöl! Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0