Dartarm och trött som ett helt ålderdomshem

Godkväll! Nu har jag lagt mig i sängen för att slappna av och läsa lite ( till och med så att jag häpnas av detta, Johanna, läsa.) jodå! Det är ju faktiskt skönt, men ack så lätt att slumra. "Jag älskar dig inte" läser jag nu, inte kommit så långt men den verkar bra. Skrutten är galen med sin musleksak och vill leka apport, jag mindre road av detta och försöker föra det så svårt som möjligt. Så ser det ut just nu.
Helgen har varit jättebra men gått hemskt snabbt. Mr Stockholm är tillbaka i huvudstaden och imorgon återgår man till jobbet och vardagen igen.
Måste ge mig själv lite cred eftersom vi gått runt i vääääldigt många affärer i helgen och jag har inte köpt någonting, tittat och provat tusentals saker men stod emot! Stolt!
Vi har spelat biljard/dart ( och är helt seg i högran), druckit öl, två dagar i rad, men bara sådär lite lagom så man slipper tröga bakisdagen. Lekt med Mange, ätit våfflor, gått vårpromenad, GRILLAT (!) suttit på uteservering, åh vilka nuärdetvår-saker vi gjort!
Puss på det och hoppas er helg varit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0