Fotografier































Det är så synd att kameran inte används lika flitigt längre som förut. Försöker att bli bättre på det men man är ju så bortskämd med att alltid ha iphonen med sig och därmed en kamera så man orkar inte konka runt en tung systemis. Saknar att redigera och känslan när en bild är väldigt bra och man är sådär nöjd. Måste måste mååååste skärpa mig!
Men bäst av allt är ändå att fota utomlands tycker jag, som den översta bilden och bilden med mannen och skottkärran (och där mannen kikar ut bakom tygdraperiet, såg du honom?) är fotat i Kina. Där kan jag säga att jag hade kameran i högsta hugg, den kulturen och de människorna, det är ju så annorlunda från det man egentligen är van vid här hemma i Sverige. Så himla intressant.

Korvarna var skitgoda by the way :))

Kommentarer
Postat av: Malin

Cilka fina bilder, har du tagit dom själv?:)

2012-03-07 @ 15:09:40
URL: http://stereotypic.spotlife.se
Postat av: Maria - Bloggdesigner

De på katten var ju supersött :))

2012-03-07 @ 23:12:50
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0