I brist på annat

Eftersom jag prioriterar vila idag men vill underhållas på något sätt så slänger jag upp en liten lista. Om det är kul vet jag inte har nämligen aldrig besvarat en men det återstår att se.


One three hill eller O.C: O.C, förr i alla fall
Ute- eller Hemmakväll: Både och är såklart det bästa, men om jag måste välja... hemmakväll.
Lyx eller Budget: Helst lyx, men så stor är inte alltid plånboken
Sommar eller Vinter: Sommar!
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Stor tröja och trosor, eller så skippar jag tröjan. Är ju ganska naken av mig och har alltid varit, haha :)
Favoritfilm: The notebook, utan tvekan!
Drömväska: Just nu drömmer jag om någon fin orange.
Favoritfärg: Svart, vitt och gammeldagsblått är det nog förtillfället, fast lila är ju också fint.
Drömprins: Ryan Gosling och Gerard Butler..nomnom
Maträtt: Svårt, min (eller snarare mammas) spagetti och köttfärsås, eller den där goda kyckling med potatisar i ugnen med feta-soltorkadtomat creme fraiche.
FavoritResemål: New York och älskade Thailand!
Tycker inte om: När min skrutt (katt) kraffsar ut jord ur min stora fina palm för att han vill få av blad. Jävlaaa. Tycker inte heller om att vara ensam för mycket. Då klättrar jag på väggarna och pratar med mig själv.
Favoritdricka: Coca Cola ;)
Vilken färg är det på väggarna i ditt sovrum: Gammeldagsblå randig tapet, med guld duttar.
Vad gör du när du är uttråkad: Bakar, ringer någon, sitter vid datorn och tittar på fina saker eller så går jag ner i stan.
Missbruk: Just nu nässpray.
Vad retar du dig mest på: På rätt så mycket egentligen, men när datorer och elektronik klyddar, det är alltid så ologiskt, och tar så lång tid.
Läggdags
: Klcokan 21.00 om jag jobbar morgon dagen efter, villsäga att jag går upp 04.30. Om jag inte har någon tid att passa brukar jag oftast bli lite nannig runt tio.
Nagellack: Rött eller orange
Syskon: Tre storasystrar
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Det finns ju så mycket, men rädda barnens katastroffond
Bästa bok du läst: Uh, läser ju inte så mycket böcker eftersom jag är hemskt bra på att somna, läser mycket hellre tidningar och tittar på de fina bilderna. Men boken "sex som jag vill ha det" var hemskt underhållande!



Favoritparfym: Femme från hugo boss.
Vilken är din bästa egenskap: Social
Senaste köpta skiva: Veronica Maggio, när radion började bli trist efter 40 mil i bilen.
Favoritgodis: Det mesta!
Studier eller jobb: Jag jobbar
Favorit bloggar: dagarmeder, Lelove, ohstlin
Nytt eller vintage: Gillar nya grejer, men gillar att hitta guldkorn på loppisar och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0