ingen vacker syn!

Är innerligt glad att ingen ser mig just nu. Jag ser förjävlig ut! Botox-läppar, allmänt skabbig, har dragit på mig ännu en förkylning. Ligger död i sängen och orkar inte röra mig. Tunga ögon, ont i huvudet. Uch!
Såklart är det fint väder och det jag vill göra är att gå ut och gå, men som sagt jag orkar inte röra mig. Taskigt! Istället ligger jag i sängen, har precis kollat på Big b. från igår, måttligt road. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska underålla mig utan att det är ansträngande. Fy vilken trist måndag.
Om någon har något bra förslag på underhållning så tipsa gärna!
Hoppas ni får en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Auff, krya på dig!! :)

2012-03-05 @ 15:17:08
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: inspireme ❀

Svar: Så lite så! :) Åh tack, vad glad jag blir!!

2012-03-06 @ 19:11:37
URL: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0