Målartjejen

Är sjukt trött nu, har varit duktig idag och gjort en massa bra saker. I och för sig har jag varvat det med lite slappe på soffan men det hör ju faktiskt till när man är ledig. Jag körde och storhandlade i morse, lugnt i butiken och jag vandrade om kring i min egen takt, sjukt skönt. Kom hem och gjorde frukost, var lite sprallig, dammsög och plockade undan lite för att sen stöka till det igen. Fick nämligen fnatt och började röja balkongen, och dra fram målarsaker efter som taket aldrig blev ordentligt gjort sist. Stod i några timmar och höll på, jobbigt var det men värst var ändå värmen.
Söderläge i all ära men inte när man målar en inglasad balkong. Plockade undan, laga mat, duscha, sen skulle jag redigera lite bilder tänkte jag, men jag är helt slut! Istället hamnade jag i sängen, vilket känns som ett väldigt bra beslut.
Förhoppningsvis sover jag inte bort hela dagen i morgon och får gjort en massa bra även då :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0