Ommöblering 21.27??!!

Av någon anledning håller ofta mina grannar under mig att möblera om eller Gud vet vad vid denna tiden på dygnet, det skrapar och låter sjukligt irriterande. Jag kan verkligen inte förstå hur man kan böka runt såna tunga möbler ( som det måste vara annars kan det inte låta såå mycket) eller så drar dem fram sovmöbelemanget varje kväll, skumt! Detta får vara dagens ris, fy på er, ni är jobbiga!

Har varit lite dålig uppdatering nu kan jag tycka men idag blev plötsligt en fullspäckad och trevlig dag, så det tackar jag mamma och pappa för. Ros på det!

Nu ska jag försöka sova, och det hoppas jag att familjen Bök också ska göra. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0