Sol på balkongen

Tjenis! Såg precis att jag har kamera på min dator, fedt. Så det fick bli en cam bild, vilket var sjuukt längesedan jag fotade en sån seriöst och la upp. Lunarstorm tiden, då var det mest cambilder som gällde, haha!

Hur som helst sitter jag nu på balkongen med skrutten och myser! Det är soligt och fint här i malmö och det är verkligen lycka på det.
I övrig har väl dagen bara blivit bättre, men har ändå varit lite av en skit måndag! Mycket att hinna med och tiden räckte verkligen inte till. Men nu känns det bättre, och jag har lugnat ner nerverna lite.

Helgen var ju hur jättebra som helst, hela helgen faktiskt. Mycket alkohol, men det känns ändå okej eftersom det inte blir lika mycket fest nu för tiden om man jämför med förr. Det blev mycket umgås, och god mat. Inte så mycket sömn. Hann till och med att åka ut till Veberöd och hälsa på mamma och pappa.
Kunde inte haft det bättre!  

Okej, nog skrivit för idag, tror jag, för nu är min fiskgratäng färdig, det ska bli mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0