En dag på gekås!

Är nu på väg hem med en massa saker. Ska bli riktigt roligt att packa upp allt! Trots smärta har denna dagen haft sina väldigt bra stunder. Tillexempel när dem ropar ut i högtalarna, "kan Johanna Möller komma till kundmottagningen" jag går jätteförvånad dit med två "nyfikna" ( dom visste redan ) föräldrar i hälarna. Kommer fram och får en bukett med blommor! Hur fint!!?? Jag blev så paff. En jag-hoppas-du-mår-bättre-snart bukett. Åh!
En annan sak som alltid dyker upp i huvudet när jag är på väg till Ullared är en händelse som hände för ganska många år sedan. Vi satt i bilen, mamma, pappa, jag, min syster och hennes kompis. Plötsligt, mitt i ett samtal skriker jag i falsett "EEEEN ÄÄÄÄÄÄLG!!" alla glor ut, där var en älg, coolt... Och sen asgarvar vi hela vägen till Gekås, min vrål förgyllde hela den dagen! Underbart minne!

Nu ska vi stanna och käka lite mat så får sluta skriva:) hoppas ni har en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0