♥ Sol
♥ Överraskningar (!)
♥ Vänner
♥ Skvaller
♥ SATC
♥ Familjen
♥ Sjunga med i låtar (speciellt i bilen)
♥ Vara ute och dansa till tidig morgon
♥ Gitarrspelande
♥ När jag ser ett väldigt gammalt par som går och håller hand
♥ Fräknar
♥ Fotofrafier som bara är så fina
♥ Rosévin
♥ Inredningstidningar
♥ Resa
♥ När jag lyckats med en riktigt bra spagetti ovh köttfärsås
♥ Fina pojkar
♥ Bada
♥ Ringar
♥ När Skrutten kommer och pussas
♥ Renbäddat och nyduschad
♥ När man får en komplimang
♥ och ännu bättre, när man får en komplimang då man känner sig som allra fulast och äckligast.
♥ Göra knasiga saker så folk blir glatt förvånade
♥ Fina kärleksfilmer som värmer i hjärtat
♥ När jag får frukost på sängen
♥ Håkan Hellström, som får mig att tänka tillbaka på härliga tider från förr.
♥ Grillat
♥ När jag kan springa runt halvnaken
♥ efter man städat och tvättat, den lättade känslan man får i kroppen av att det är rent.
♥ Barn som säger kloka/korkade saker, fastän dem inte riktigt förstår.
♥ Katter i roliga youtube klipp (jag skrattar ihjäl mig)
♥ fast snabba klipp på AFV funkar också väldigt bra.
♥ När någon går förbi och luktar väldigt gott.
♥ Spela the sims
♥ En god glass
♥ Rea-fynd



Här är en hel hög med saker som får mig att le, eller bara får mig att få en härligt glad känsla inombords.
Dom är säkert många mer, men detta var sånt som dök upp för stunden :)
Vad gör dig glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0