Fridaynight, what to do?

Jag är trött, typ dödstrött. Hade nog kunnat stå och sova idag faktiskt. Har kämpat mig igenom dagen, och tänkt att när jag kommer hem ska jag slänga mig på soffan en liten stund och sedan rakt in i sängen och sova.
Men varför blir det aldrig så? Istället köpte jag med mig Gbs nya glass hem, gräddglass 88:an (SKIT GOD!) satte mig i och för sig i soffan, men istället facetimade jag med en stackars Sharon som opererat tårna. Sen hamnade jag framför datorn, och det är farligt, sen kan man inte komma här ifrån.

Egentligen skulle jag gått på Maskinen, vilket hade varit såååååå roligt, men peppen finns inte här och hade inte kunnat gå loss som jag brukar göra på makinen så det får jag vara utan :/ Jag ska ju faktiskt jobba imorgon och då orkar jag inte vara lika trött som jag varit idag. Så jag tror jag tar den andra halvan av paketet med glass, slår på tvn och fortsätter att ta det lugnt! 


Ha en riktigt trevlig helg!



Om FEM dagar kommer hon hem!! HURRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0