Mina drömmars drömmar!

Jag sitter här och försvinner bort i pinterest-världen och tänkte att det kunde vara kul med ett inlägg byggt på fantasi och drömmar. Hur mitt liv hade sett ut om jag hade haft möjligheten att bestämma här och nu. Vilket inte alls hade funkat egentligen, då har man ju inget att kämpa för men i alla fall, jag drömmer på!


Jag ska bo i ett stort fint hus vid en sjö. Det ska vara mycket fönster och mycket ljus. En fin veranda och högt i tak.


Som de här två fina.



Men lantiga detaljer, fin trappa, vackra golv och en stor härlig dörr.



Med en mysig plats där jag kan titta ut över sjön och min trädgård. Jag ska ha fina snittblommor och naturnära färger.





En öppenspis! Och ett mysigt vardagsrum med mycket ljus från de stora fönsterna. Massa filtar och såklart lyktor.




Ett sovrum med en fluffig säng, fast helst med min underbara sängram som jag har idag.



Jag ska vara härligt kär i en man som kan göra mig fruktansvärt lycklig. Och vi ska resa till en massa spännande platser tillsammans.


Vi ska ha en sån här söt och Skrutten såklart!


I detta fina hus ska jag bo tillsammans med min fina man. Där ska jag bjuda in mina vänner och min familj och vi ska mysa framför den öppna spisen, ta kvällsdopp och dricka kaffe på verandan och titta på solnedgången.
MMMmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0