Mitt i packandet

Imorgon bär det av! Min packning är nog åt helvete, men känner mig väldigt ofokuserad. Är förvånad över att jag ens är vaken! Kom i säng sent för jag skulle jobba kväll, men ack nej så blev det inte. En viss marina ringer halv 5 och väcker en yrvaken lockig sak. Jag tittade inte ens på klockan utan fixade mig och åkte, och var på jobb för tidigt fast jag trodde jag skulle komma försent.
Hur som helst kallar sängen snart. Vill ju inte missa bussen!

När jag var hemma hos mamma och pappa i söndags hittade vi en gammal trasmatta som legat i deras uterum förr men sen dem gjorde om där har den legat och skräpat, så nu gör den sig fint på min balkong :) det börjar likna nått!

Nu måste jag gå igenom packningen. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0