Naturist?

Ligger i soffan och tittar på Outsiders, ett av mina favoritprogram. Så kul att se udda livsstilar, knasiga beteenden och roliga fasoner. Idag är det om nakenhet och naturister. Jag kan väl tycka att nakenhet inte är något konstigt alls, det är ju härligt att man är trygg med sig själv. Men det känns ju som om det finns lite gränser. Att sitta vid matbordet och fläka ut sig tillsammans med gästerna och käka middag. Tänk att sätta sig på den stolen där efter...Fast dem har ju sitthanduk, mysigt!
Ett nakenhotell känns ju också sådär.

När jag ser denna typen av program så spinner alltid tankarna iväg. Undra om dem var nervösa att visa sig nakna i tv, dem trivs ju så?
Hur blir dem bemötta nu efteråt?
Hur kan dem tycka att det är okej att hälsa någon välkommen med en naken kram?

Och tääänk att åka till affären och handla, naken!
Kan ju säga att jag hade ju dött i kassan på willys om jag skulle ta betalt av någon som kommit in utan kläder, haha.

Och en sista fråga, varför vill man ha en tatuering på ögonlocket? Hör inte direkt ihop med ämnet, men det var ju faktiskt lite märkligt!

Nä nu ska jag sluta tänka på detta och titta på lite desprate :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0