Stoppa mig juni!

Har precis fått i hop en låtlista på Spotify. Lugn, blandad playlist med gamla godingar, romantiska låtar, nya dängor och en massa bra att ha igång i bakgrunden och sjunga med lite smått i. Dagen idag har varit riktigt bra. Utan anledningen egentligen, Den har rullat på i bra tempo, jag har jobbat och det har känts lättsamt och glatt. En av fyra är tillbaka från långresa. Jag köpte fina saker igår som gjorde mig glad. Jag vaknade en timme innan klockan (typ 03.45) och vad pigg(!) slumra lite och mös med skruttis som gav mig massa pussar. Nu har jag ingenting planerat och ska bara ta det som det kommer ikväll. Ska jobba tidigt imorgon också, och sen är hela dagen fullbokad från 05.10-23.00. Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0