Sunday sunny sunday

Vilken helg! Älskar när man ligger i sängen på söndagskvällen och tänker på allt roligt man varit med om. Tack för det alla inblandade!
Fast det är inte bara helgen som går runt i huvudet det är även den kommande resan. På tisdag åker vi på jobbet till Tyskland i dagarna tre. Ska bli skitkul men lite märkligt :) packningen är omöjlig och min packlista är inte färdig. Trodde att hjärnan skulle funka lite bättre om den fick mat i sig, men inte ens kabanosskorven med potatissallad hjälpte mig. Så jag tror jag sover på saken. Det behövs nog sömn för imorgon är det späckat schema!
Snygga till här hemma, växla pengar, packa, gosa sönder skrutten och sen ska jag jobba.
Så nu tycker jag att ni ska önska mig lycka till med packningen, och så säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0